Reviews

Wat gasten over Mas les Serres schrijven.

Een kleine selectie uit het gastenboek 🌻

Jasper & Karin

2025

Super bedankt voor wederom heerlijke dagen. Helaas zat zwemmen er niet in in oktober, maar dat komt de volgende keer goed. Wij zijn weer opgeladen en nu is het tijd voor jullie om bij te komen. Thanks nogmaals voor het geweldige diner gisteren in Banne!

Willem & Berta

2025

Wat hebben wij genoten in jullie gîte. Alles is af en compleet… geweldig. Prachtige omgeving, gezellige marktjes — Eelke je bent een geweldige gastvrouw! Noé, bedankt voor de gezellige gesprekjes, je tekening en je armbandje.

Martijn, Martine & kids

2025

Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid! Dankzij jullie tips hebben wij de regio mooi kunnen ontdekken. We zijn heerlijk tot rust gekomen in jullie prachtige gîte. Veel geluk verder in jullie paradijsje en wie weet tot ziens!

Ernst, Sonja & kids

2025

We hebben een toptijd gehad in jullie mooie gîte! Het zwembad, de moestuin, de omgeving, alles is even prachtig. Dank voor de tips, de kanotocht staat met stip op nummer 1, en vooral ook jullie gastvrijheid! Ps. de ingemaakte abrikozen waren heerlijk!

Robin & Kirsten

2025

Wat een prachtig huis op een heerlijk rustige locatie: echt een paradijs! Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid, het warme welkom en het borrelen. We hebben een geweldige week gehad!

Sonja & Klaas

2024

How lucky we are to have found YOU and your wonderful MAS in the depth of the internet :-) Such great people, such great surrounding tips and such a great holiday home! Un grand merci pour votre hospitalité et de la randonnée au Cirque de Gens.

Erwin & Marieke

2024

Dank voor de fijne vakantie die we in jullie geweldige gîte hebben mogen beleven. We hebben ons welkom en thuis gevoeld, en genoten van jullie warme gastvrijheid. En wat een geweldig fijne tips hebben jullie ons gegeven over de omgeving.

Liesbet & Joost

2024

Wat een prachtige locatie. Prachtige grote tuin, mooi zwembad, alles wat je maar kan wensen om te ontspannen. Op aanraden van Eelke en Roy naar Domaine de Bournet geweest voor een geweldig leuke avond met wijntasting en BBQ. Onze vakantie was TOP — een aanrader!

Tim & Erik

2024

Drie heerlijke weken gehad in deze prachtige gîte. Wat hebben wij genoten van alles! Voor de volgende gasten hier: je gaat oprecht goed en lekker tot je rust komen. Aan niets te kort hier!

Bianca & Maayke

2023

Bij aankomst werden we warm verwelkomd door Eelke. In één woord fantastisch is de accommodatie, werkelijk van alle gemakken voorzien. Genoten hebben we van de leuke en gezellige momenten in het zwembad. Het was in alle opzichten top!

Sharon & familie

2023

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Het is een heel complete, propere en charmante gîte! Ook in de tuin heb je een zalig zwembad, prachtige bloemen en leuke relaxplekjes. Mooie grotten, wijndomeinen, dorpjes, bruggen…

Brenda, Dominique & Teddie

2022

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Grospierres met onze driejarige zoon. Deze gîte is modern ingericht en van alle gemakken voorzien. De omgeving leent zich erg goed om van hieruit op ontdekking te gaan naar de mooiste dorpjes en beekjes van de Ardèche. Wij komen zeker terug!